Wij gebruiken cookies om uw ervaring beter te maken. Om te voldoen aan de cookie wetgeving, vragen we uw toestemming om de cookies te plaatsen. Meer informatie.
Bestellen Betalen en Retourneren
Bestellen van producten online
Alle producten in onze webwinkel kunnen online worden besteld. De producten kunnen worden opgehaald in onze winkel in Hurdegaryp maar kunnen desgewenst ook worden bezorgd.
Bij bestellen van producten online dient binnen 5 dagen het gehele aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten, voldaan te zijn. Ondertussen bespreken we, via e-mail of telefonisch, in overleg met u wanneer we bezorgen of wanneer u zelf komt ophalen.
Beschrijvingen in de webwinkel
Wij doen ons uiterste best om producten zo duidelijk mogelijke te omschrijven en deze zo goed mogelijk te fotograferen. Hebt u een specifieke vragen over een product dan kunt u ons natuurlijk hierover mailen of bellen. Wij zullen uw vragen uiteraard zo snel mogelijk beantwoorden.
Het reserveren van voorraad producten uit de fysieke winkel
Wij kunnen helaas geen producten reserveren. Wilt u een product eerst in het echt komen bekijken in onze winkel en wilt u niet voor niks komen dan kunt u uiterlijk op de dag voorafgaand aan de dag dat u naar de winkel wilt komen telefonisch via 0511 477 659 het product voor die dag, tot u bent geweest, door ons voor u laten vasthouden. Dit is uiteraard vrijblijvend.
Het bestellen van een product wordt bij ons behandeld als een reservering, dat wil zeggen dat wij in dat geval uiterlijk binnen 5 dagen het gehele aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten op onze bankrekening dienen te hebben. Indien wij geen betaling van u ontvangen of niks van u horen zullen wij het betreffende product na deze 5 dagen weer beschikbaar stellen in onze winkel en webwinkel.
Beschikbaarheid
Het kan zijn dat een artikel wat in de webwinkel staat niet meer beschikbaar is. Het kan in de winkel verkocht zijn of uitverkocht zijn of om een andere reden niet meer leverbaar of beschikbaar zijn.
Wij zullen in dat geval zo snel mogelijk na uw bestelling contact met u opnemen om u hierover te informeren. Mocht er een langere levertijd zijn dan hoort u dat ook zo snel mogelijk van ons.
Bestellingen zullen door ons altijd met uiterste zorg verpakt worden en in goede staat worden aangeleverd bij Post.nl of transportbedrijf.
Retourneren van producten.
Producten gekocht in onze fysieke winkel kunt u in onze winkel komen retourneren.
Is een online aankoop om wat voor reden dan ook, niet wat u ervan verwacht dan moeten de producten binnen de wettelijke termijn van 14 dagen worden geretourneerd.
Raadpleeg op onze website www.vloerenkeus.nl het retourneren van online aankopen, onze “Algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden” en/of de “Informatie betreffende de uitoefening van het herroepingsrecht”. Een “Modelformulier voor herroeping” is als pdf via de website beschikbaar.
Wij vragen uw extra aandacht voor het navolgende:
- Een online bestelling kan worden geretourneerd. In dat geval stuurt u ons een e-mail of stuurt u ons het ingevulde “Modelformulier voor herroepingsrecht”
- Gedurende de bedenktijd dient u zorgvuldig met de producten en de verpakking om te gaan. U kunt de producten alleen zodanig uitpakken of gebruiken als nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de producten vast te stellen. U mag de producten hanteren en inspecteren zoals u dat in de winkel zou mogen doen.
- U zendt de producten zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag van ontvangst terug.
- Retourneren worden door Vloerenkeus enkel aanvaard indien producten onbevuild, onbeschadigd zijn en zich in originele verpakking bevinden.
- De kosten van het terugzenden zijn voor uw rekening.
- De aankoop verzendkosten krijgt u alleen terug wanneer u alle producten retourneert. Stuur u niet alle producten terug dan zijn de aankoop verzendkosten voor uw eigen rekening.
- Vloerenkeus zal binnen 14 dagen na de dag van herroeping overgaan tot retournering van het betaalbedrag maar Vloerenkeus is daarbij gerechtigd om pas tot retournering van het betaalde over te gaan op het moment dat Vloerenkeus de producten heeft ontvangen.
*Dit laat echter onze algemene verkoop- en leveringsvoorwaarden onverlet.
Wij verzenden met POSTNL of transportbedrijf. Ook retour zendingen ontvangen wij graag via POSTNL of transportbedrijf. Retourneert u liever via een andere aanbieder dan horen wij dat vooraf graag van u. Houdt u er met retourneren rekening mee dat andere aanbieders dan POSTNL vaak langere levertijden hanteren.
Klachten over artikelen of bestellingen
In het geval van een klacht over een product of een bestelling kunt u ons een email sturen. Alleen klachten die per e-mail zijn ontvangen worden in behandeling genomen. Wij zullen uiteraard ons uiterste best doen ontstane klachten zo goed en snel mogelijk te behandelen. Vermeld in uw email altijd het ordernummer.